سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فناوری اطلاعات
 
نویسندگان

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

سلام

این مطلبتون رو خوندم ، اما رهبر نظرات دیگری هم در مورد ماهواره داده بودن که بخشهایی از اون رو با ذکر منبع بهتون می گم:
امر به معروف و نهى از منکر یکى از عوامل بقاء است که مانع از رشد فساد در سطح جامعه مى‌شود. جامعه اسلامى باید به حدى برسد که با امر به معروف و نهى از منکر و دعوت به خیر مانع بروز هرگونه فسادى بشود و در این صورت دشمنان اسلام با استفاده از هرگونه ابزار فساد و حتى از طریق ماهواره نخواهند توانست کمترین تأثیرى بر مردم و حتى جوانان و نوجوانان بگذارند.
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=752
براى هر کشورى که پیش بیاید، آن کشور شکست خواهد خورد. یک نفر را جلو بیندازند، همه‌ى دنیا هم پشت سرش بایستند، تجهیزات بدهند، سلاح شیمیایى بدهند، تکنولوژى بدهند، پول بدهند، متخصص بدهند، حتّى نقشه و تاکتیک جنگى روى کاغذ بنویسند و به او بدهند، ماهواره‌ها را در خدمتش قرار بدهند. چنین حمله و تهاجمى، به هرکدام از این کشورهایى که هستند، بشود، قطعاً به زانو درمى‌آید؛ اما ایران به زانو در نیامد و نخواهد آمد و به برکت ایمان مردمى و وحدت کلمه، در مقابل قدرتها همیشه پایدار خواهد ماند.
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=2341
واقعیتی که در ایران اتفاق افتاد نشان داد بزرگترین قدرتها شامل آمریکا، مجموعه ناتو، مرتجعین منطقه، پول، تجهیزات و تاکتیک های نظامی و اطلاعات ماهواره ای قادر نیستند ملتی را که استحکام و قدرت خود را از معنویت و ایمان به اسلام و امام بدست آورده است شکست دهند.
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=533
بنا بر این مطالب و مطالبی از این دست میشه گفت ماهواره باید برای افرادی که مورد تایید هستند مجاز بشود ، مثلا دانشجویان با فلان زمینه ، روحانیان با فلان زمینه ، محققین با  فلان ، یا مکانی برای این کار تعبیه شود ، هر چند الان در کشور ما تقریبا هر  همه اقشار صاحب شبکه های ماهواره ای هستند و از این آلت استفاده های گوناگونی می کنند ولی فقط برای افراد مذهبی در دسترس نیست .... 
دقیقا مثل فیسبوک که برای همه به جز متدینین و تاثیرگذاران ایرانی بسته است ... 
اللهم عجل لولیک الفرج


[ دوشنبه 91/9/27 ] [ 10:44 عصر ] [ choobak33 ] [ نظرات () ]

آقای پناهیان انسان شایسته، باسواد و کار کرده‌ای است و از طرفی واقعا بهترین سخنران ما هستند. آقای جعفریان هم انسان با سوادی است، اما سوال این‌جاست که چرا آقای جعفریان این طور برخورد می‌کنند؟


آقای جعفریان بنده را می‌شناسند و می‌دانند که بنده این حرف‌ها را از روی صدق می‌زنم. ایشان بهتر بود همین قدر که وقت گذاشتند و ضد آقای پناهیان مصاحبه کردند، یک وقتی را مشخص می‌کردند و می‌رفتند با آقای پناهیان یک چایی می‌خوردند و یک مباحثه‌ای با ایشان می‌کردند؛ اگر انتقاداتی هم به وی داشتند، می‌گفتند. خداوند هم مباحثه کردن را دوست دارد.
آقای جعفریان اگر اختلاف نظری علمی دارند، اختلاف نظر علمی، نشست علمی می‌خواهد و نشست علمی با این‌گونه مصاحبه‌ها و کارهای خبری فرق دارد. این که آقای جعفریان بگوید که پناهیان لاطائلات می‌گوید حرف درستی نیست. بنده این رفتارهای آقای جعفریان را نمی‌پسندم. این طور که آقای جعفریان برخورد کردند، اگر کسی ببیند می‌گوید که جعفریان با روضه و منبر مخالف است. در صورتی که ایشان مخالف روضه و منبر نیستند، اما کار ایشان، کار اشتباهی بود.
آقای پناهیان جزو بهترین منبری‌های ما هستند. منبر رفتن که کار آسانی نیست. بنده خودم گاهی اوقات که می‌خواهم یک منبر بروم، بیست و چهار ساعت قبلش مطالعه می‌کنم.

استاد آقاتهرانی | مصاحبه با خبرگزاری بی‌باک، 1391/09/20

.........................
پی‌نوشت: در هفته گذشته آقای رسول جعفریان طی مصاحبه‌ای، توهین‌های فراوانی را نثار حجت‌الاسلام‌ پناهیان کرد که انتشار بد اخلاقی وی توسط رسانه‌های انقلابی موج گسترده ای از اعتراض نخبگان و نیروهای ارزشی را به دنبال داشت.


[ سه شنبه 91/9/21 ] [ 2:47 عصر ] [ choobak33 ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب